دیروز توو ترمینال نشسته بودیم تا اتوبوس بیاد... دو تا مرد اومدن توو ردیف جلویی نشستن... ی لحظه نگاشون کردم.. ماتم برد..نیمرخ یکیشون شبیهِ تو بود.. شبیه ک نه..دقیقا تو بودی... همش زل زده بودم بهش... توو دلم خدا خدا میکردم ک خودت باشی... چن لحظه بعد پا :. Miss. MISS .:...
ما را در سایت :. Miss. MISS .: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت: 0:16